mój cel na przyszły rok – 250 płacących klientów
Na przyszły rok zaplanowałem zdobycie 250 płacących klientów dla mojej aplikacji SaSS. Sprawdźmy, czy ta wartość w ogóle jest realna, a przy okazji dowiedzmy się, czym jest lejek marketingowy.
Na przyszły rok zaplanowałem zdobycie 250 płacących klientów dla mojej aplikacji SaSS. Sprawdźmy, czy ta wartość w ogóle jest realna, a przy okazji dowiedzmy się, czym jest lejek marketingowy.
Zdecydowałeś już jaki problem będziesz rozwiązywać dzięki swojemu projektowi pobocznemu. Teraz pora sprawdzić, czy boryka się z nim na tyle liczna grupa ludzi, że całe przedsięwzięcie będzie opłacalne.
Jak poznać potrzeby klientów jeśli nie masz jeszcze ani klientów, ani nawet produktu? Postaw wstępną hipotezę na podstawie własnych doświadczeń i sprawdź ją w boju.
Podczas budowania projektu pobocznego po godzinach pracy prędzej czy później pojawi się zmęczenie i chęć porzucenia planów. Praca nad projektem, który Cię pasjonuje odsunie ten moment w czasie - możliwe, że na zawsze.
Trzy niezbędne składniki pomysłu na projekt poboczny, które zwiększą szanse na sukces przedsięwzięcia.
Co to jest projekt poboczny? Jest to działalność prowadzona równolegle z pracą na pełny etat i hobby, której celem jest uzyskanie powtarzalnych korzyści (najczęściej finansowych).
W wolnym czasie buduję projekt poboczny. Będzie to robot open-source / open hardware do nauki programowania. Długo zastanawiałem się, czy promować go pod swoim nazwiskiem, czy pod własną marką.
Jeśli jesteś na etapie szukania nazwy dla swojego projektu pobocznego wypróbuj narzędzia AI do generowania pomysłów.
Jak na byłego specjalistę ds. marketingu przystało, budowanie projektu pobocznego zacząłem od wymyślenia nazwy. Poznaj SVAROZYCA - nowego gracza na rynku robotyki i automatyki.
Prowadziłem już w życiu 4 różne firmy. Żadna nie utrzymała się na rynku. Żeby nie popełnić tych samych błędów przyjąłem sobie kilka założeń dot. mojego nowego projektu pobocznego.
Podczas budowania projektu pobocznego prędzej czy później przyjdzie moment zmęczenia i zniechęcenia. Przygotuj się na niego wcześniej, ustalając ze sobą po co właściwie chcesz to robić.
Kilka miesięcy temu bałem się, że no-code i AI zabiorą mi pracę. Wyszedłem jednak z założenia, że skoro nie mogę ich pokonać, to do nich dołączę.