Jak na byłego specjalistę ds. marketingu przystało, budowanie projektu pobocznego zacząłem od wymyślenia nazwy. Poznaj SVAROZYCA - nowego gracza na rynku robotyki i automatyki.

- Interesuję się mitologią słowiańską. Dawno dawno temu (2019 r.) podczas lektury trafiłem na imię pogańskiego bóstwa - Swarożyca - które po prostu wpadło mi w oko.
- Zboczenie zawodowe kazało mi sprawdzić, czy jest jeszcze wolna domena z tą nazwą i rozszerzeniem .com. Nie było.
- Dodałem do nazwy szczyptę międzynarodowego sznytu i podmieniłem W na V. W takiej formie domena już była wolna.
- Sprawdziłem, czy angielski syntezator mowy nie łamie sobie języka na tej nazwie. Zabrzmiało całkiem spoko.
- Wykupiłem domenę nie mając zielonego pojęcia co z nią później zrobię. Aż do niedawna.
Teraz do tematu podszedłbym inaczej. Wykorzystałbym dostępne narzędzia AI do wygenerowania listy pomysłów na nazwę technologicznego startupu.